metalicia

Desde Galicia para el Metal

hola. onte tiven a gran sorte de asistir ao concerto que slipknot e machine head ofrecian no multiusos fontes do sar. despois de pagar 45 euros de entrada, cheguei ali esperando atoparme co concerto da miña vida, pero levei unha gran decepcion con machine head, non e que eles non me gusten nin que toquen mal porque as suas cancions son boisimas, pero cos problemas de sonido que houbo durante todo o concerto era imposible distinguir unha cancion de outra. e despois de pagar ese prezo por velos, un bo sonido e o minimo que podes esperar. a miña pregunta e, creedes que o fontes do sar foi un bo sitio para realizar o concerto? era mais pequeno que outros sitios coma o ifevi e tiña moita peor acustica. ainda que con slipknot o sonido mellorou moitisimo pero ainda asi non foi todo o bo que cabia esperar polo prezo da entrada.asi que creo que o concerto poderia haberse realizado en sitios moito mellores, por exemplo sen sair de santiago o estadio de san lazaro, que pensades vos?

Visitas: 0

Responde a esto

Respuestas a esta discusión

Pues no sé entonces, tendrá culpa el sitio, pero vamos yo vi a grupos en sitios muy dispares sonar bien y sonar mal... no tengo ni idea de sonido en lo que se refiere a cuestiones técnicas, pero me parece raro que la estructura y disposición de un sitio estropee de tal manera el trabajo de un buen técnico con un buen equipo.
bue no os asusteis, yo fui al optimus alive a lisboa y sonaron todos mal menos mastodon y metallica.

todo era saturacion de graves.. enfin.. asi no se disfruta
O son non foi bo para nada, pero é o que hai.

Bicos

Responder a la discusión

RSS

Anúnciate

Anúnciate Aquí

...y colabora con metalicia

Donación

Si quieres ayudar a pagar los costes y mantener viva Metalicia, puedes hacer una donación a través de PayPal

Distintivo

Cargando…

Buscar en DirectorioMetalicia.com

Buscar banda

Búsqueda avanzada

Buscar disco

Búsqueda avanzada

Buscar miembro

Búsqueda avanzada

Buscar local

Búsqueda avanzada

Buscar anuncio

Búsqueda avanzada

Recopilatorio

Descarga de forma gratuita el segundo Recopilatorio Metalicia.com con 28 temas de 28 bandas de la web en una única descarga
Descargar

© 2012   Creado por Yova.   Basado en plataforma .

Emblemas  |  Reportar un problema  |  Términos de servicio